sâmbătă, 17 decembrie 2011

PRIETENUL MEU, PESCĂRUȘUL!

După o zi încărcată, m-am instalat confortabil în camera de hotel, cu gândul de a face un duș și a mă băga în pat. Numai că, un pescăruș mi-a dat planul peste cap. Mi-a bătut cu ciocul în geam, supărat probabil că nu-l bag în seamă. Ca să nu-l supăr și mai tare, căci cine știe ce era în stare să mai facă, am coborât la un magazin și  am avut norocul să găsesc pește. Am cumpărat patru peștișori, spre mirarea vânzătoarei, care a îndrăznit să mă întrebe ce Dumnezeu fac cu ei. Când i-am spus că am la cameră un prieten căruia îi este foame, femeia s-a uitat lung la mine. I-am explicat cum este cu pescărușul. Destinsă, femeia mi-a spus: ,,Înseamnă că pentru el vine Moș Crăciun!"
La hotel, pescărușul aștepta cuminte în geam. I-am răsplătit cum se cuvine răbdarea. Mi-a mulțumit cu o bătaie înceată de aripă! Mângâierea lui mi-a ajuns până la suflet!
Astăzi dimineață am fost pe malul mării. Trebuia să vină Moș Crăciun și pentru alți pescăruși!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu