luni, 2 decembrie 2013

TRICOLORUL DIN SUFLETUL FIECĂRUIA!?



Ne aducem aminte de tricolor la momente festive. Ziua Naţională este un astfel de moment. Mulţi sunt cei care afişează tricolorul de 1 Decembrie. Un gest frumos! Dar atât: un gest!
De la gest până la simţire, cale lungă! De ce nu poartă românii tricolorul peste an?
Bucuria de a-ţi afirma identitatea naţională, de a simţi româneşte, depăşeşte momentele festive. Aşa ar trebui să fie! În ciuda acelor lucruri care ne amărăsc existenţa cotidiană, nu trebuie să uităm cine suntem, de unde venim!
Cei care mă cunosc ştiu că am permanent în maşină o bucată de tricolor. Nu este o falsă paradă, este o stare de spirit, un mod de a trăi. Nu-mi strig sentimentele naţionale în piaţa publică! Nu mă inflamez atunci când nişte zănatici se trezesc dimineaţa că nu le place România!
Încerc, prin ceea ce fac, zi de zi, să nu-mi dezamăgesc înaintaşii!
Încerc, prin ceea ce fac, zi de zi, să nu-mi uit rădăcinile!
Încerc, prin ceea ce fac, zi de zi, să dau un exemplu bun celor din jur!
Încerc, prin ceea ce fac, zi de zi, să...
Cât de greu este să încercăm împreună?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu