vineri, 24 ianuarie 2014

LUMINAREA FARISEULUI!



Cu ceva timp în urmă, un fariseu îi spunea mamei mele: „Doamna profesoară, nu voi uita niciodată binele pe care mi l-ați făcut! Mă voi ruga mereu pentru binele și sănătatea dumneavoastră!”
Fariseul acesta a fost adus la clasa de canto a mamei mele, cu mulți ani în urmă, de omul căruia fariseul i-a tăiat capul, imediat ce s-a văzut...patriarh!
Dacă eu nu am probleme în a face față „strategiilor” ce mi se aplică, faptul că starea sufletească a mamei mele este afectată de atâta lipsă de moralitate, nu poate să mă lase indiferentă! Vă asigur că am resursele necesare pentru a stăvili aceste prostii. Problema este dincolo de mine: sunt prea mulți oameni înșelați moral! Și este obligația mea morală să fac tot ce pot pentru a demasca public fățărnicia unui personaj pus să gestioneze un domeniu care ține de suflet, nu de profit personal! Asta nu este capabil să înțeleagă fariseul! Cum eu sunt o bună creștină, mă angajez să fac tot ce depinde de mine pentru a-i lumina fariseului drumul spre calea cea dreaptă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu