duminică, 26 ianuarie 2014

RIDICAŢI CAPUL! PRIVIŢI ÎNAINTE!



Nu vă sufocă revolta? Nu simţiţi nevoia să faceţi ceva?
Urmăresc, de câteva zile, tot circul în care, fără să-mi fi dorit, sunt şi eu parte. Aşa cum fiecare dintre noi este parte.
Văd incompetenţă, laşitate, lipsă de respect.
Mă întreb până unde pot EI merge. Mai departe decât putem să ne imaginăm!?
Mă întreb cât putem NOI să înghiţim. Mai mult decât credem!?
Nu ştiu cum vă simţiţi voi, dar eu simt cum mă sufocă revolta!
Cred că toţi imbecilii care declară pompos că gestionează operativ situaţii de criză în ţara asta, ar trebui să se ducă...să ne lase pe noi să ne gestionăm vieţile! Oricum, o facem mai bine decât EI!
Lucrurile merg de parcă stau!
Vinovaţii? NOI!
Prea am înghiţit multe minciuni, prea i-am lăsat să-şi bată joc de noi!
Cred că a venit timpul să nu mai stăm paralizaţi!
Cred că e timpul să ridicaţi capul şi să priviţi înainte!
Dacă veţi continua să tăceţi, mâine oricare din voi va putea să fie în locul victimelor din Apuseni!
Victime ale nepăsării, incompetenţei şi slugărniciei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu