miercuri, 26 februarie 2014

CE „VRĂJI” A MAI FĂCUT SFINȚIA SA!?



Pe zi ce trece, nu încetez să mă minunez! Am crezut ( ce naivitate! ) că Sfinția Sa Pr. Antoniu Zamfir nu va cădea în păcatul de a continua să facă abuzuri împotriva mea, din poziția de manager al Operei Române Craiova.

Ei bine, m-am înșelat! După ce zile în șir a ținut la sertar cererea mea de a-mi elibera o copie a condicii de prezență din luna ianuarie 2014 ( am scris despre acestă situație în materialul ABUZURILE DOMNULUI ANTONIU ZAMFIR CONTINUĂ!? ), Sfinția Sa Pr. Antoniu Zamfir mi-a răspuns că „întrucât legislația nu prevede obligativitatea angajatorului de a elibera copii după condica de prezență a salariatului, consider că nu este necesar să eliberăm o astfel de copie...

Dacă Sfinția Sa Pr. Antoniu Zamfir nu cunoaște legile după care este obligat să-și desfășoare activitatea ca manager este grav. Dacă Sfinția Sa Pr. Antoniu Zamfir se face că nu cunoaște legile după care este obligat să-și desfășoare activitatea ca manager este foarte grav. Tot atât de grav este și faptul că încearcă să se acopere, prin abuz împotriva unui angajat demisionar.

Cum nu mă plătește pentru a-i oferi consultanță juridică, nu îi voi spune acum Sfinției Sale Pr. Antoniu Zamfir care este cadrul legal și ce obligații are, dar voi face ceea ce face orice om ale cărui drepturi sunt îngrădite și care este supus la abuzuri: mă voi apăra!

Conform legilor în vigoare! Acelea pe care Sfinția Sa Pr. Antoniu Zamfir nu le știe sau se face că nu le știe!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu