joi, 13 februarie 2014

Tel maître, tel valet!




Când ai parte de o confruntare în care adversarii sunt cu mult sub nivelul tău, îți vine scârbă! Atât de acut este sentimentul, încât simți nevoia fizică de a voma pe proști! Deși înțelepciunea populară este plină de vorbe de duh, eu apelez, în mod justificat, la francezi. Dacă e să justific, este foarte simplu: este cea mai simplă formă de a explica !
Să o iau de la început: când ai parte de o confruntare, te aștepți ca adversarii tăi să fie cel puțin la fel de inteligenți ca tine! Altfel, toată confruntarea devine derizorie! Ajungi să stai și să te gândești până unde poate merge diletantismul și prostia! Și tot tu găsești răspunsul: până la infinit!
M-am întrebat ce le animă pe slugi în perpetuarea prostiei. Răspunsul este simplu: slugărnicia, complectată de prostie! După ce mi-am răspuns, nu am avut decât să constat că mi-a rămas un singur lucru de făcut: să mă amuz de prostia stăpânilor și a slugilor, în egală măsură!
Mai mult de atât, nici nu am ce să comentez! Să comentez prostia? Să comentez gesturile unor penibili? Pardon, nu!

Rămâne, ca și concluzie: Tel maître, tel valet!

În traducere, pentru “intelectuali”: SICTIR,  MĂI PROȘTILOR!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu