marți, 4 martie 2014

MARIA DRAGONI – DIRIJOR COLABORATOR AL OPEREI ROMÂNE CRAIOVA!

Ieri, în ditamai conferința de presă, managerul Operei Române Craiova a lansat oficial noul site al instituției, ținând să mulțumească specialiștilor de la imagine și programare artistică pentru profesionalism. Frumos gest!
Curiozitatea (bat-o vina!) nu m-a lăsat să nu-mi arunc privirea, în viteză, pe noul site.
Așa am aflat, cu mare surprindere, că doamna Maria Dragoni este unul dintre dirijorii colaboratori ai instituției! Atât de mare mi-a fost surpriza, că mi s-au aburit ochelarii!
M-am uitat de două ori, spre a mă convinge că nu mi se pare. Nu, așa este!
Partea rea din partea bună: doamna Maria Dragoni este o mare SOPRANĂ, cu o importantă carieră internațională, pe mari scene lirice! Dacă nu mă credeți pe cuvânt, iată ce ne povestește Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Maria_Dragoni. Dacă nici acum nu sunteți lămuriți, puteți consulta blogul distinsei SOPRANE: http://mdragoni.blogspot.ro/.
Să spui despre SOPRANA Maria Dragoni că este dirijor colaborator la Opera Română Craiova, nu este o greșeală pardonabilă. Este ditamai dovada de lipsă a unei minime culturi muzicale! Dar, în ultimul timp, asta se poartă la specialiștii craioveni în ale operei! Dacă nu ar fi de plâns, ar fi de râs!
„Văzând şi celelalte site-uri ale instituţiilor similare din România, credem că avem cel mai funcţional şi cel mai modern site al unei instituţii de operă din România. Meniul este complex şi eficient şi vine în sprijinul vizitatorului“, a precizat managerul Operei Române Craiova, Antoniu Zamfir. ( Gazeta de Sud, 4 martie 2014, “Opera Română Craiova, o nouă imagine”, autor: Mirela Marinescu).

CU SIGURANȚĂ!


P.S. Specialiștii s-au trezit din amorțeală! La ora 21.35, Maria Dragoni dispăruse de pe site, ca și când nu a fost! A apărut Gianna Fratta! Acum au nimerit! Aplauze!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu