miercuri, 7 mai 2014

RIGOLETTO – CUM NU S-A MAI VĂZUT! – LA OPERA ROMÂNĂ CRAIOVA...



Necuratul m-a pus să trec azi prin fața Operei Române Craiova! De uimire și emoție, mi s-au aburit lentilele la ochelari! Așa de tare m-am zăpăcit că am uitat să ies din giratoriu, dând ocol de 3 ori! Vă spun cinstit: așa ceva nu am văzut de când sunt!
Fotografia este reală! Sfertul ăla de poliplan stă agățat de doi lănteți, elegant legați cu sârmă! Cu siguranță, eu nu mă pricep la imagine! Asta promovare, la standarde de înalt profesionalism!
Lăsând gluma, lucrurile stau cam așa: dimensiunea corectă a poliplanului este cea a cadrului metalic din decor. Acum, de ce a ajuns poliplanul ciopârțit în halul acesta, habar nu am. Dar știu altceva: respectivul poliplan este obiect de inventar, deci are o valoare materială înscrisă frumos în contabilitate. Întrebare: cui i se va imputa pabuga produsă prin deteriorarea obiectului de inventar?
Pe de altă parte, pentru-că tot bate tarlaua cu profesionalismul și imaginea, îl informez pe managerul-preot Antoniu Zamfir că prostia aia atârnată pe gard, între lănteți, este cea mai directă dovadă de lipsă de respect la adresa artiștilor și publicului spectator!
Eu sunt sincer uimită, căci Antoniu Zamfir ar trebui să știe, dacă nu ca manager, atunci ca preot, că până și la înmormântări steagul de doliu e mai mare și mai elegant! Numai că, în cazul Operei înmormântarea se face pe șest, ca la sinucigași...
În alt plan, se aude prin târg că este ultima reprezentație cu spectacolul Rigoletto, deoarece montarea se scoate din repertoriu! Zic că e bine: la ditamai Opera, ce mai trebuie Rigoletto? Ce atâta Verdi?
Avem valoare, avem valoare...managerul e cel mai tare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu