sâmbătă, 19 iulie 2014

GENERALUL CONSTANTIN ION: „V-AM PUPAT CU PARUL PE GINGII!”



Plictisit de imaginea sa de şef peste pulane, domnul Constantin ION s-a hotărât să uimească societatea civilă cu valenţele sale scriitoriceşti, numai că a uitat... pixul acasă! Aşa că s-a gândit să-şi pună semnătura, cu ajutorul unor „prieteni”, pe munca altora. Cum a ieşit un plagiat de proastă calitate, am explicat în articolul JANDARMERIA DIN OLTENIA UNUI GENERAL FRATE CU FURTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ!
Ca să fie şi mai clar faptul că acţiunea a fost premeditată de la început ( eu fiind fraierul de serviciu la această fază!) iată câteva elemente suplimentare:
Deşi în luna iulie a anului 2009 domnul Constantin ION mă informase că proiectul cărţii JANDARMERIA DIN OLTENIA: 20 DE ANI nu este viabil din lipsă de sponsori, Biblioteca Naţională a României, Centrul Naţional CIP, publica în august 2009 ( Anul XII, nr. 8 ) Bibliografia cărţilor în curs de apariţie CIP. La poziţia 273, stă scris frumos: “Jandarmeria din Oltenia: 20 de ani de activitate. – Craiova: Editura Fundaţiei “Scrisul Românesc”, 2009. Bibliogr. ISBN 978-973-7864-50-5. 351.742(498.2) CIP 2009-13718”. Dacă cineva ar avea curiozitatea să verifice şi când a fost înregistrată solicitarea de înscriere a cărţii la Centrul CIP, atunci lucrurile ar deveni mult mai clare...
Deci, domnul Constantin ION a premeditat fapta, abuzând cu bună-ştiintă de încrederea pe care i-am acordat-o!
Obişnuit să spună cunoscuţilor că-i pupă cu parul pe gingii, stimabilul şi-a imaginat ( probabil îşi imaginează şi azi, căci e democraţie! ) că pixul funcţionează în acelaşi sistem! Numai că, stimabile, secretul cărţii prost plagiate, dar cu premeditare, vine din...creion! Din creion, căci autorul, adică eu, am scris manuscrisul original cu un creion! Stimabile domn, vă fac o mărturisire: dacă pulanele nu se deosebesc între ele, cu pixul şi creionul este o mare problemă! De aceea, închei acum, declarând public: V-am pupat! Cu… creionul pe hârtie!

AM ONOAREA!

FOTO: TOVARĂŞUL ION CONSTANTIN, TÂNĂR OFIŢER, PE VREMEA  CÂND BĂTEA PAS DE DEFILARE ÎN CURTEA UNITĂŢII TRUPELOR DE SECURITATE! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu